.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل شورای بسیج کارمندان در مازندران
مسئول بسیج کارمندان مازندران، از تشکیل شورای بسیج قشر کارمندان با ترکیب نخبگان هر قشر در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، شهرام نوری پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز هفته دولت و روز بسیج کارمندان برگزار شد اظهار داشت: مازندران دارای ۳۸۰ شهید کارمند و ۲۱ قشر بسیج کارمندی است.

وی بابیان این‌که در هفته دولت برنامه‌های مختلفی برای کارمندان بسیجی در ادارات استان برگزار می‌شود گفت: بیش از ۵۵۰ پایگاه بسیج کارمندی در سطح ادارات شهرستانی و ۷۰ پایگاه در ادارات کل، با دو هدف راهبردی تربیت نیروی انسانی همطراز انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی کارمندان بسیجی در تحقق دولت اسلامی فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران برنامه‌های این سازمان را در جهت تحقق استقرار دولت کامل اسلامی در ادارات برشمرد و افزود: این استقرار با راهبرد نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی خدمت بی‌منت به مردم، توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در بدنه دولت انجام می‌شود.

نوری برنامه‌های انجام‌گرفته در طول سال برای تحقق اهداف اصلی سازمان را بر پایه دو محور جهاد فرهنگی و اقتصادی در مقابل تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن اعلام کرد.

وی تشکیل شورای بسیج قشر کارمندان استان که ترکیبی از نخبگان هر قشر است را یکی از اقدامات مهم سازمان بسیج کارمندان برشمرد و گفت: وظیفه این شورا مشورت دادن در موضوعات اقتصاد مقاومتی، اداری، فرهنگی و اجتماعی، بررسی معضلات و مشکلات اداری مختلف و ارائه راهکار عملیاتی درزمینهٔ های مختلف است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران، الگوسازی درزمینهٔ مصرف بهینه برق در ادارات، استفاده از کالای ایرانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی ره، برگزاری مسابقات قرآنی را از برنامه‌های اجراشده در سطح ادارات استان برشمرد.

نوری، تعلیم و تربیت ۱۳۸ مربی و سرگروه صالحین، شرکت یک هزار ۲۰۰ نفر در حلقه صالحین، بازدید هزار ۳۰۰ نفر از مناطق جنگ‌زده و عملیاتی جنوب و برگزاری مسابقات قرآنی نورالهدی ۲ در ماه مبارک رمضان امسال با همکاری کمیته امداد را از برنامه‌های انجام شده این سازمان اعلام کرد.

وی بابیان این‌که روشنگری در مسائل فرهنگی و اجتماعی برای بسیج کارمندان بسیار مهم است تصریح کرد: با توجه به آسیبهایی که در ادارات مختلف وجود دارد و آسیبهای شبکه های ماهواره ای و اجتماعی بیش از ۵۰ برنامه روشنگری با حضور کارشناسان کشوری اجرا شد.

نوری اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را از دیگر اقدامات سازمان بسیج کازمندی برشمرد و گفت: مهمترین معروف ما تکریم ارباب رجوع و مهمترین منکر مبارزه با مشکلات و معضلاتی است که دستگاهها با آن رویرو هستند.

وی از برگزاری یک روز با نام روز قشر کارمندی با معرفی شهید شاخص، عبدالرضا کلبادی ن‌ژاد شهردار شهید گلوگاه و تنها شهردار شهید مازندران خبر داد و ابراز داشت: رونمایی از تمبرو سند هویتی شهید شاخص استان از برنامه‌های مهم هفته دولت است.

نوری تقدیر از کارمندان نمونه بسیجی، پیشکسوتان بسیجی، غبارروبی مزار شهدا با حضور مدیران استانی، همایش بسیجیان کارمندان و... از دیگر برنامه های هفته دولت و بسیج کارمندان برشمرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.